5. COMPO Handelaarsportaal

Exclusief e-learning-platform

Nieuw : COMPO Handelaarsportaal

Om tuincentra en DIY-centra te helpen bij het adviseren van hun klanten, lanceert COMPO het Handelaarsportaal, een exclusief platform boordevol waardevolle informatie.

Deze website zal de handelaar uiteindelijk helpen bij het beantwoorden van de specifieke tuinvragen van zijn klanten en bij het aanreiken van de juiste oplossing voor zijn tuinprobleem. Ontdek hieronder de verschillende functionaliteiten!

E-learningdossiers

Hoe kunt u herkennen dat een plant is aangetast door insecten? Welke preventieve maatregelen kunt u nemen om te vermijden dat planten worden aangetast met een schimmelziekte? Wat zijn de kenmerken van een organische meststof? En welke veiligheidsmaatregelen dient de consument te nemen bij de toepassing van een plantenbeschermingsproduct. De antwoorden op deze vragen en nog veel meer ontdekt u op het COMPO handelaarsportaal.

Talrijke e-learningdossiers geven een duidelijke omschrijving van de verschillende plagen en bieden eveneens de geschikte oplossing. De dossiers behandelen alle verschillende productcategorieën : insecten, ziekten en onkruiden maar ook meststoffen en potgrond.

Productinformatie

Op het handelaarsportaal wordt het complete productassortiment van COMPO gepresenteerd. Alles is overzichtelijk per categorie opgedeeld. Een handige downloadlink bezorgt u een ZIP-bestand met verschillende bestanden zoals het productbeeld in hoge resolutie, een tekstbestand met de belangrijkste troeven van het product, een tekstbestand met een volledige beschrijving van het product en – indien van toepassing – een veiligheidsfiche. Zo hebt u alle belangrijke informatie in één klik bij de hand.

Test uzelf

Heeft u zich verdiept in één of meerdere dossiers en wenst u uw kennis te testen? Dan is de module “test uzelf” de ideale oplossing. De test bevat tal van meerkeuzevragen over de verschillende dossiers.

Downloads

Ter vervollediging van uw website of webshop kunt u in dit handelaarsportaal terecht voor beeldmateriaal. Ook printklare advertenties over de belangrijkste producten van COMPO zijn in A4- en A5-formaat beschikbaar. Tot slot vindt u er eveneens een overzicht van video’s die we u graag ter beschikking stellen.

Over COMPO

COMPO is een van de belangrijkste aanbieders van merkartikelen voor planten in de tuin en in huis. Het moederbedrijf is gevestigd in Münster. Naast potgrond bevat het productassortiment eveneens gazonzaden, meststoffen en plantenbeschermingsproducten (tegen ziekten, insecten  en onkruiden) en biociden. Het bedrijf werd opgericht in 1956  met de lancering van COMPO SANA kwaliteitspotgrond in consumentvriendelijke verpakkingen.