5. COMPO-websites zijn CO2-neutraal

Duurzaamheid in focus

COMPO-websites zijn CO2-neutraal!

Grondstoffen, verpakkingen, logistiek - duurzaam zijn op alle niveaus is een belangrijke vereiste bij COMPO en beïnvloedt elk aspect van ons bedrijf en de maatregelen die we nemen, zowel vandaag als in de toekomst. In het tijdperk van digitalisering is het voor ons belangrijker dan ooit om ervoor te zorgen dat de technische middelen, die voor ons dagelijks werk worden gebruikt, klimaatvriendelijk zijn en dat hun CO2-uitstoot wordt geneutraliseerd.

Daarom heeft COMPO zich in 2021 aangesloten bij het CO2-neutrale website-initiatief. De CO2 die wordt uitgestoten door onze online technologieën wordt dus beoordeeld en gecompenseerd, waardoor we kunnen garanderen dat zowel onze website als uw bezoek klimaatneutraal zijn. Onze jaarlijkse bijdrage aan het CO2-neutrale website-initiatief is gebaseerd op het gemiddelde aantal bezoekers de COMPO-website en we zijn verheugd dat deze alleen wordt toegekend aan speciale projecten die zijn gewijd aan bijvoorbeeld de bescherming van regenwouden of de bevordering van hernieuwbare bronnen.